Lvl - nosacīta rezultāta apzīmējums
līmenis - Jūsu tekošais līmenis
parametrs - parametra nozīme(spēks, veikliba un t.t.)
1.25 - konstante
|Parametra maksimāla nozīme|
MAXstats=raksturojums*1.5+līmenis
t.i. maksimāla iemaņu nozīme palielinās katru nepara treninu uz 1 vienibu, bet katru para - par 2 vienibam un katru limeni par 1
|Mantas līmenis, kuru Jūs varat redzēt tirgu vai veikala(bez rubīniem)|
Lvl=līmenis*1.25
(vienmēr neapaļojas uz leju)
(bet pielikums 25% lieluma nevar būt lielāks par 9)
Piem., 80 līmeņa spēlētājs redzes tirgu nevis 100 (80+20) līmeņa mantas, kā bija agrāk, bet gan 89 (80+9)
|Mantas līmenis, kuru Jūs varat redzēt izsole vai veikalā(par rubīniem)|
Izsoles Lvl=(līmenis+5)*1.25
(vienmēr neapaļojas uz leju)
(bet pielikums 25% lieluma nevar būt lielāks par 9)
Piem, 55 līmeņa spēlētājs redzes izsole nevis 75 (60*1.25) līmeņa mantas, kā bija agrāk, bet gan 69 (60+9)
|Aizrādījums|
Vārdu sakot, lai uzzinātu, kāds jums līmenis vajadzigs, lai nopirktu konkretu mantu - vajag izveleties pareizu formulu un parverst to!
Tādā veida, piem., lai uzzinātu kāds līmenis jums vajadzigs, lai nopirktu 34 limena mantu veikala(tirgu), jums vajag parverst formulu |Mantas līmenis, kuru Jūs varat redzet tirgu vai veikala(bez rubiniem)|
34/1.25=27.2 Tagad noapaļojam uz augšu, t.k. formulā pārvērst un iegūstam 28!
|Sitiena izredze|
HitChance=Jūsu prasme/(Jūsu prasme+Jūsu pretinieka veikliba)x100
(vienmēr neapaļojas uz leju)
|Dubultsitiena izredze|
2xChance=Jūsu valdzinājums - Jūsu pretinieka valdzinājums
(0% - ja rezultāts ir negatīvs)
|Bruņu absorbēšanas izskaitļošana|
Zemākā robezža- AbsorbDown=(bruņa/66)(vienmēr noapaļojas uz leju) - (1+(bruna-66)/660)(vienmēr neapaļojas uz leju)
Augšējā robeža - AbsorbUp=(bruņa/66)(vienmēr noapaļojas uz leju) + (bruna/660)(vienmēr noapaļojas uz leju)